UTHM

Friday, March 11, 2011

Gegar D' TF 2011

Memperkenalkan program Gegar D'TF yang dianjurkan oleh Kolej Kediaman Tun Fatimah, UTHM.
Pengenalan :

           Aktiviti-aktiviti yang dianjurkan adalah terbuka kepada semua warga UTHM. Setiap aktiviti yang diadakan mempunyai matlamat dan objektifnya yang tersendiri serta memberi manfaat kepada yang terlibat. Program GEGAR d’TF ini merupakan program yang diadakan julung-julung kalinya ini merupakan program yang akan menerapkan nilai-nilai kekeluargaan dan kemasyarakatan. Aktiviti-aktiviti yang dianjurkan merupakan antara usaha-usaha bagi melengkapkan diri mahasiswa-mahasiswi dengan ilmu pengetahuan, kemahiran-kemahiran bersifat kewanitaan serta membudayakan diri dengan akhlak yang terpuji

Program GEGAR d’TF juga dilihat sebagai medan untuk mendedahkan isu-isu kewanitaan seperti keterampilan peribadi, personaliti dan imej wanita yang berkerjaya. Program ini juga memfokuskan kepada persediaan kepada siswi selepas mereka bergraduasi kelak. Program ini juga diharap agar boleh menjadi panduan kepada siswi untuk terus melangkah pada jalan yang terbilang.

Ayuhhh datanglah beramai-ramai pada 31hb/3 ~ 2hb/4 ini!! jangan lepaskan peluang!! Antara aktiviti yang di adakan termasuk :
- pembukaan gerai
- teka kacang / uji IQ / derma darah
- bengkel grooming 
- make - up contest
- gubahan
- rekacipta 
- teh tarik 
- kebudayaan 
- explorace 
- indoor game 
- tayangan 
- sukaneka 
dan pelbagai aktiviti menarik.. datanglah beramai-ramai!!



0 comments:

Post a Comment